• Tillägg till kiosken

    Hej! Fick idag information om att kiosken ska vara klar en halvtimme innan matchstart, vilket för oss innebär att ni som fått första tiden skulle behöva komma lite tidigare än det som står på er tid i schemat. Den tid jag skrivit ut att ni ska vara där är en halvtimme före matchens början, men då ville visst IFK att kiosken ska vara igång. Så om ni har möjlighet att komma 15-20 minuter före den tiden vore det bra. Ursäkta krånglet! F12 (födda 2013) 13 okt 2025 8kommentarer
  • Fler pass till Folkets park

    Hej! Folkets park behöver volontärer till följande pass. 23 oktober 17.00 - 22.00 / 00.00 25 oktober 18.30 - 22.00 1 november 17.00 - 00.00 6 november 17.30 - 00.00 28 november 18.00 - 22.00 6 december 17.30 - 22.30 Hör av er till mig om ni vill ta något. De har skickat till fler föreningar så det är först till kvarn P10 (födda 2015) 13 okt 2025 3kommentarer
  • Visa fler nyheter