• Påminnelse betalning Bambusa

    Vill påminna om att imorgon är sista dag att swisha sina 1100 kr för Bambusa till mig på 0706-603798. Saknar fortfarande betalning från många i laget. Jag måste betala in till IFK i övermorgon, torsdag. F12 (födda 2013) 14 okt 2025 0kommentarer
  • Tjäna pengar till lagkassan och få se en konsert!

    Vi har fått möjligheten att tjäna lite slantar till vår lagkassa. Huskvarna Folketspark kan erbjuda oss arbete mot en ersättning på 110:- / person / timme. De behöver hjälp med: 23/10 Hellacopters 3 personer 12.30 - 17.00 Hump ( innebär att lasta in bandets saker på scen och montera upp det.) 4 personer 17.30 - 00 Under spelning entre , visitation, säkerhet runt scenen. 25/10 I'm from Barcelona 4 personer 18.30 - 22.00 Under spelning entre , visitation, säkerhet runt scenen. Finns intresse av att hjälpa till och utföra detta i vårt lag? Ett bra sätt att starta upp kassan för Norge cupen? Uppdraget ska utföras av vuxna. Kommentera nedan om du vill / kan och gör det senast imorgon så vi kan lämna besked. F15 (födda 2010) 13 okt 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter