• Föräldramöte, kort samling

    Hej föräldrar! Vi kommer att ha en kort samling med er föräldrar idag direkt efter träningen. Hoppas att så många som möjligt kan dyka upp! //ledarna F8 (födda 2017) 18 okt 2025 0kommentarer
  • Träning med P11/12

    Det har visat sig vara stort intresse att träna med de äldre killarna vilket är jättekul! Men en påminnelse om att man måste meddela Janina eller Tobbe på torsdagsträningen om man vill komma så får vi se till att det blir ca 4 per tillfälle. Det måste vara en hanterbar grupp för de andra tränarna att ta hand om. Ha en fin helg! P10 (födda 2015) 17 okt 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter