• Info kiosk- och städveckor

    Hej! Som ni fick info kring i helgen är vi ansvariga för kiosk och städ v 44 och v 10. Då v 44 är höstlovsvecka så är det något mindre aktivitet den veckan då det inte är några ungdomsmatcher. Vi i föräldragruppen kommer ta på oss kiosk och städ för v 44 i sin helhet. Ni andra kommer bli mer delaktiga v 10 och vi återkommer med den planeringen i god tid inför. Mvh, Lagföräldrarna F8 (födda 2017) 22 okt 2025 2kommentarer
  • Kallelse till lördagens matcher

    Nu har kallelser till lördagens och säsongens första seriematcher gått ut. Det kom lite sent denna gång, ber om ursäkt för det. Vi möter Hallby klockan 16.45 och Anderstorp klockan 19.00. Kan man bara delta på den ena matchen svarar man ändå på båda kallelserna (kommer/kommer inte) så att vi vet med säkerhet vilken trupp vi har att spela med. Vi har en stor trupp i år och det innebär många på avbytarbänken. Vi vill att alla ska få spela mycket och samtidigt vill vi ge förutsättningar till killarna att få spela ihop sig på matcherna. Det betyder att vi kommer testa att låta vissa spela mer första halvlek och andra mer i andra halvlek. Vi vill alltså undvika att göra många snabba byten. Vi kommer prata med killarna om detta inför matchen och sedan utvärdera om detta är en bra idé eller om vi ska skruva på något. Ambitionen är att alla ska få ungefär lika mycket tid på planen totalt över båda matcherna och över tid. OBS! Som vi nämnde på föräldramötet kommer vi bli hårda med att bara de som har svarat på kallelsen att de kommer får spela. Det har nämligen varit lite si och så med att svara på kallelser till träning, match och andra aktiviteter vilket försvårar vår planering. Kom ihåg att ta med matchkläderna, shorts+ tröja och egen vattenflaska. Om man behöver fylla på energi mellan matcherna tar ni med mellanmål, men vi väntar med lördagsgodiset till efter matcherna. Vi ser fram emot två roliga matcher! //Ledarna P10 (födda 2015) 20 okt 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter