• Föräldrauppdrag Hallbybollen m.m

    Hej! Hallbybollen 3-5/1 Här kommer föräldrauppdragen till Hallbybollen. Vårt lag har den 3/1 blivit tilldelade uppdrag i kiosken och som matchvärd, samt den 5/1 och då är de städ i Attarpshallen. Instruktioner för de olika uppdragen finns under dokument, i mappen föräldrauppdrag. Här kommer schemat: Fredag 3/1 12:30-14:00 Kiosk - Alva och Tuva F-J Matchvärdar A och B-hallen - Tuva A och Nora M Fredag 3/1 14:00-15:30 Kiosk - Wilma och Elsa A Matchvärdar A och B-hallen - Freja och Noora S Söndag 5/1 17:30 Städ - Ebba (samling vid kiosken) Sälja bingolotter utanför Ica Vi har även fått i uppdrag att sälja bingolotter för föreningen utanför Ica den 31/12, på nyårsafton :) Bernt finns på plats och hjälper till att starta upp försäljningen. En vuxen behöver sedan vara med då de är lotter som ska säljas. Ni blir avlösta av F09 vid 12:30. 10:00-11:15 Alma och Elsa H (Moni) 11:15-12:30 Evelina och Lova (Anki) Kiosk, städ och hemmamatch Vi vill också passa på att påminna om våra "vanliga" uppdrag (kopplade till match plus kiosk-och städ). Vi har kiosken och städet helgen den 21-22/12. Schema för de är redan utskickat sedan långt tillbaka, se bifogad fil under dokument i mappen föräldrauppdrag. Vi har också hemmamatcher den 22/12, så glöm inte att titta även på schemat för våra matcher :) Vill ni köpa Bingolotter via laget så skicka ett sms till Johanna, se tidigare mejlutskick från idag. Som vanligt byter ni med varandra om ni inte kan den tiden ni blivit tilldelade. Det var mycker information på en gång, men nu va de nog allt! :) Hör gärna av er om ni har några frågor. /Johanna och Sofie F15 (födda 2010) 9 dec 2024 0kommentarer
  • Ändring bingolotto-försäljning på ICA!!

    Jag hade tyvärr missat att vi spelar match i Habo ungefär samma tid som vi ska stå och sälja bingolotter på ICA, så behövde göra om schemat lite. Ber om ursäkt för detta och hoppas vi får ihop det ändå. Nedan ser ni det nya schemat och vilka spelare som ska stå. Tänk på att en förälder måste vara med i bakgrunden men det är killarna som ska ta ansvar :) 11:00-12:00 Leo och Arvid 12:00-13:00 Charlie och Isac 13:00-14:00 Hjalmar och Ludde P15 (födda 2010) 9 dec 2024 1kommentar
  • Visa fler nyheter