Hallbybollen
Hej. Hoppas alla har haft en god jul och ett gott nytt år. Vi rivstartar detta året med Hallbybollen nu i helgen. De tjejer som fick med sig matchställ när de var med på inspringet förra veckan tar med sig detta. Ledarna tar med till dom som inte var med. Som vanligt vill vi påminna om inneskor, vattenflaska, något att äta mellan matcherna (inte godis) och att håret ska vara uppsatt, örhängen borttagna eller tejpade. Ni kan också hitta mer information och matchtider på Hallbybollen.se. Vi ser fram emot en rolig helg och hoppas att tjejerna är lika taggande som oss. Datum: 3/1 - 4/1. Plats: Den 3/1 spelar Bankeryd 1 på Elmia, B-hallen och Bankeryd 2 på Fagerslätt sporthall. Den 4/1 spelar båda lagen på Elmia, B-hallen. Samling: 3/1 samlas Bankeryd 1 vid entrén Elmia, B-hallen kl 12:50. 3/1 Bankeryd 2 samlas i entrén på Fagerslätt sporthall kl 13:50. 4/1 Samlas båda lagen kl 09:20 vid Entrén på Elmia, B-hallen. Föräldrar ansvar för sina barn mellan matcherna. Är det något barn som inte har förälder på plats får ni kontakta lagets ledare så vi vet om detta. Lagindelning Bankeryd 1 (Robert, Emelia, Mikael) Wilma Tuva Hedvig Matilda Tyra Nicole Zoe Vera Freja Lily Bankeryd 2 (Joakim, Peter) Ester Ella Bibbi Linnea Matilde Elsina Emilia Nora Agnes Spelschema Bankeryd 1 3/1: Linköping - Bankeryd 1, 13:30. Elmia B-hallen, mini B 3/1: Bankeryd 1 - Alingsås, 15:30. Elmia B-hallen, Mini C. 3/1: Bankeryd 1 - Lidköping, 17:30. Elmia B-hallen, Mini B. 4/1 Bankeryd 1 - Önnereds, 10:30. Elmia B-hallen, Mini B. 4/1 Cyrus - Bankeryd 1. 15:00. Elmia B-hallen, Mini C. Bankeryd 2 3/1 Bankeryd 2 - Falköping. 14:30. Fagerslätt sporthall mini B. 3/1 Bankeryd 2 - Hallby. 17:00. Fagerslätt sporthall, mini B. 3/1 Linköping - Bankeryd 2. 19:00 Fagerslätt sporthall, mini B. 4/1 Önnereds - Bankeryd 2. 10:00. Elmia B-hallen, mini C. 4/1 Lidköping - Bankeryd 2. 15:00. Elmia B- hallen, mini B.
F10 (födda 2015)
1 jan 2025
4kommentarer
Hallbybollschill
Yes. Snart Hallbybollen. Det blir kul. MEN… Vi vill också bjuda killarna på lite chill och käk! VAR: Risbrodammens byalags byastuga som ligger vid infarten till Sand golf club. (Se Google maps länk längst ner i meddelandet) NÄR: Fredag den 3/1 kl 18. Direkt efter matchen mot Skövde. ANMÄLAN: Det kommer en separat anmälan men såklart hoppas vi ju att hela laget kan hänga på. ❤️ Vi kan väl synka oss med skjuts och hämtning så att alla får en plats i någon bil. Om det är några skjutsande föräldrar som vill stanna kvar så är det bara trevligt. Vi chillar i köket. Det finns mat till oss också! ☺ *Kläder efter väder. (För lite bus utomhus) *Allergier eller veg? (Eller någon annan fråga) Meddela oss detta på fotografjenny71@gmail.com Ha ett GOTT NYTT så ses vi i hejarklacken! 👋Jenny (Hasses mamma) och Linn (Olles mamma) Länk till vägbeskrivning: https://maps.app.goo.gl/R185rAmR8dN7PoHR7?g_st=com.google.maps.preview.copy
P13 (födda 2012)
30 dec 2024
1kommentar
Visa fler nyheter