• Summering Hallbybollen

    Nu har killarna spelat klart sin första cup och de summerade det själva som att de haft kul tillsammans, både på plan och utanför! De har alla lärt sig nya saker och de har också gett oss ledare många bra förslag på vad vi ska träna mer på👍 Tack för allt stöd vid sidan av plan och extra tack till familjen Borgendahl-Fredriksson som generöst öppnade upp sitt hem för oss på lagträffen. Det blev en jättebra avslutning att kunna samla alla efter två härliga dagar! /Ledarna P10 (födda 2015) 4 jan 2025 3kommentarer
  • Hallbybollen avslutad

    Vår första cup är avverkad. Vad kul det är att se våra tjejer utvecklas och få chansen att spela mot bra motstånd, samtidigt göra det så bra. Vi tackar er för en väl genomförd Hallbybollen och ser redan fram emot nästa år. Hälsa er barn och tacka för en superfin insats. Ses på tisdag igen med förändrad träningstid. Ha en fortsatt fin helg! // Ledarna F10 (födda 2015) 4 jan 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter