• USM steg 3 - Eslöv

    Den 25-26 januari åker vi till Eslöv för att spela Steg 3 i USM. Vi kommer att bo på Hotell Stenssons i Eslöv (https://www.hotelstensson.com/), där vi delar upp oss i olika rum. Familjen Törnkvist har gjort det igen och ordnat med 2 minibussar utan avgift, tack och bock till dem, och så kommer vi att hyra en 3:e för endast 700kr, så att alla grabbarna får åka buss. Kostnaden blir 600kr/spelare men IFK Bankeryd (föreningen) betalar 100 kr/spelare för spel i USM och ni behöver därför endast betala 500kr/spelare. I priset ingår resa, boende och bowling. **Swisha till Johanna på 0735-198847 och märk med barnets namn** Lördag 25/1 Samling: Attarpshallen kl 09:00 Första match: 15:00 Eslövshallen A (Onsjövägen 3, 24 134 Eslöv) **Lunch – varje spelare tar med egen lunch som vi äter i hallen när vi kommer fram **Middag – Bowling och hamburgare Söndag 26/1 Match kl 10:45 och kl 13:00 **Frukost på hotellet – ingår i priset för resan **Lunch – på hemvägen Bara att höra av er om det dyker upp några frågor. P15 (födda 2010) 12 jan 2025 3kommentarer
  • Välkomna tillbaka

    Hej och välkomna tillbaka efter ledigheten😊 Träningarna börjar idag 11 januari och vi håller på till 29 Mars. De första handbollsfestivalerna (minicup) är för killarna söndag 26 januari kl 14.45-18 i attarpshallen. Vi har 2 lag med och gruppindelning kommer om ca 1 vecka. För tjejerna är den söndag 2 februari kl 9-12 i Habo. Vi har tre lag med. Hälsningar tränarna😊 P8 (födda 2017) 11 jan 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter