• Hammarö / Skåre 250202

    Vi samlas 10:00 utanför Attarpshallen för avfärd med buss 10:15. Vi stannar inte för mat utan äter lunch när vi kommit fram. Efter sista matchen, dusch och mat innan hemfärd 18:10. Åter i Bankeryd ca 21:40. Killarna ska ha med sig egen mat, för 2 måltider. // ledarna P15 (födda 2010) 28 jan 2025 1kommentar
  • Kiosk och städ i helgen i Attarpshallen

    Hej, Påminnelse och extra information till er som har uppgifter i helgen. På lördag har vi kiosk vid B-hall, och söndag vid A-hall. 2025-02-01 lördag 12:00-14:30 Kiosk 1-2 föräldrar Nurel/Linda Kosolu 2025-02-01 lördag 14:30-17:00 Kiosk 1-2 föräldrar Sandra/Anders Tedman 2025-02-02 söndag 11:00-13:30 Kiosk 1-2 föräldrar Jennie Johannesson 2025-02-02 söndag 13:30-16:30 Kiosk 1-2 föräldrar Johanna Gustafsson 2025-02-02 söndag 16:30-19:00 Kiosk 1-2 föräldrar Sandra/Anders Tedman 2025-02-02 söndag 18:30 Städ 2 föräldrar Pernilla Carlsson Nycklar hämtas hos Angelica Swenlert (Ravinvägen 5) torsdag kl 20, de ligger i hennes brevlåda. Var uppmärksam på 2 olika plastfickor, med olika nycklar. När ni återlämnar nycklarna ska de ligga i 2 olika plastfickor. Lämnas i Angelica brevlåda söndagskväll Kom ihåg att tända vid korridor, toaletter- via elcentral i städskrubben. Kiosk lördag: Frallor och bullar är beställda, och hämtas ca kl 12 på Macken. Vatten och disk gör ni i städskrubben, innan damtoaletterna. Nyckel i klisterbollsförrådet. Flagga och roll-up ska ställas fram, finns i garderoben mellan toaletterna. Nyckel i klisterbollsförrådet. Kiosk B-hall: Ni har kiosk utanför B-hallen. Ta med bord och den blå vagnen, sätt upp utanför b-hallen. Vi har fullt utbud, förutom korv. Kaffe brygger ni i kiosken och slår på termos som vanlig, finns även termos till tevatten. Alla godissorter och kakor ska säljas. En särskild prisskylt står på golvet i kiosken. Lägg fram korv i kylen och korvbröd i micron till söndagen. Kiosk söndag: Frallor och bullar är beställda, och hämtas ca 10.00 på Macken. Korv ligger i kylskåpet, och korvbröd i micron, serveras från ca kl 11. Stängning: Ni behöver tillsammans med ledarna stänga och låsa hallen. Vid stängning av kiosken båda dagarna läggs alla varor ned i respektive låda, inga "försäljningskorgar" i lådorna, kylen fylls upp med läsk. Frukt på lördagen läggs i kylen eller i kastrullen, vissa mackor o bullar kan sparas till söndagen, annars reas de ut eller ges bort till laget. SÖNDAG: Frys inte om bröd eller korv! Alla ytor torkas av, inget kaffepulver på bänken! Golvet sopas och våttorkas. Städmaterial används från städförrådet, där ni tar vatten. SLÄNG alla tomkartonger, påsar etc. Container vid baksidan på matsalen- blandat, container vid vägen- kartong. PANT-tunnan ska stå i kiosken! Se bilder i mappen, på vad som ska vara i kiosken och var! Ev . dagskassa i kuvert till Bernt, växelkassa på 300kr, ska vara kvar i kassan Flaggor och roll-ups viks ihop och läggs i garderoben, mellan toaletterna- nyckel finns i klisterbollsförrådet. Nycklar i plastfickor lämnas i Angelica Swenlert brevlåda. P15 (födda 2010) 28 jan 2025 1kommentar
  • Visa fler nyheter