• Vilken fantastisk dag i Habo!

    Vilka handbollstjärnor som spelade matcher i Habo idag! Wow! Vi ledare är så stolta och imponerade över alla F2017 tjejer som kämpade, hejade och spelade fantastiskt bra handboll idag Stort tack även till föräldrar, syskon och övriga som kom för att heja, alltid roligt när det är en bra publik! Tänk att vi nu spelat våra första matcher och det kändes som att många fick mersmak och hade roligt. Vilket är extra kul med tanke på att vi har en cup till att se fram emot om ungefär en månad. Mer information om detta kommer. Hälsa tjejerna ifrån oss ledare och tacka för idag, vi är så stolta över dom! Vilka fantastiska handbollsspelare och kompisar dom är❤️ /Ledarna P8 (födda 2017) 2 feb 2025 5kommentarer
  • Kolla på Hallby - Hammarby 5/2

    Att kolla på handboll är ju alltid kul😁 Häng med på Hallby-Hammarby på onsdag 5 februari! In och svara på inbjudan, observera att vi behöver svar senats imorgon. Hoppas vi blir ett gäng som går och hejar👏 P10 (födda 2015) 30 jan 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter