• Vecka 6

    En härlig och uppfriskade kväll i Falköping i fredagskväll gjorde att man trippade runt med lätta steg hela helgen. Kul och bra genomförd match samt att alla utom målvakterna fick näta! Denna veckan har vi lite extra aktiviteter med bland annat fotografering. Det ska vara lagfoto och porträttfoto. Vi ska ha blått matchställ och målvakterna grön tröja. Efter fotograferingen har vi spelarmöte i ett av omklädningsrummen innan träningen. Det är extra viktigt med närvaro på torsdagen, även om du inte kan delta i träningen är det bra om du är med fotograferingen. Tisdag: 19:30-21:30 / Attarpshallen Torsdag: 19:30-20:00 FOTOGRAFERING Attarpshallen. Blåställ och grönt målvakt. Torsdag: 20:00-20:30 SPELARMÖTE / Omklädningsrum Torsdag: 20:30-22:00 / Attarpshallen Söndag: GAMEDAY (Sen) 17:00 / IFK Bankeryd - IFK Mullsjö / Samling 16:00 (Vitt ställ!!!) Gå till barberaren så ni är fina till torsdag! Herrlag/Junior lag(födda 2009-uppåt) 3 feb 2025 0kommentarer
  • Lagfotografering 6/2

    Halloj! Den 6/2 kl 17.30 ska vi fotograferas med laget. Vi tar bilderna i Attarpshallen. Killarna ska vara iklädda matchställ. Vi kommer att ta både lagbilder samt individuella bilder på alla. Superviktigt att alla kommer som kan! P13 (födda 2012) 2 feb 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter