Träning som vanligt på sportlovet
Vi kör på med träning våra vanliga tider under sportlovet. Välkomna!
P10 (födda 2015)
4 feb 2025
0kommentarer
Kiosk och städ vecka 8
Helgen vecka 8 är det F11 som ansvarar för kiosk och städ i Attarpshallen. Vi har både fredag, lördag och söndag att bemanna samt städ i hallarna söndag kväll. Då det är så många pass vi behöver bemanna kommer några av er denna gång att behöva hjälpa till med både kiosk och städ, annars får vi inte ihop det. Schema kommer inom kort men bifogar här information om kiosk och städ så länge: Nycklar: Nycklar hämtas hos Angelica Swenlert senast torsdag kl 20, de ligger i brevlådan. Var uppmärksam på 2 olika plastfickor, med olika nycklar. När ni återlämnar nycklarna ska de ligga i 2 olika plastfickor. Lämnas i brevlådan söndagskväll. Fredag kväll: kiosk A-hall. Lördag: Kiosk b-hall: Ni har kiosk utanför B-hallen. Frallor och bullar beställda till ca 12. Ta med bord och den blå vagnen, sätt upp utanför b-hallen. Vi har fullt utbud, förutom korv. Kaffe brygger ni i kiosken och slår på termos som vanligt, finns även termos till tevatten. Alla godissorter och kakor ska säljas. En särskild prisskylt står på golvet i kiosken. Lägg fram korv i kylen och korvbröd i micron till söndagen. Vid stängning av kiosken båda dagarna läggs alla varor ned i respektive låda, inga "försäljningskorgar" i lådorna, kylen fylls upp med läsk. Frukt på lördagen läggs i kylen eller i kastrullen, vissa mackor o bullar kan sparas till söndagen, Kiosk söndag: Frallor och bullar är beställda, och hämtas ca 10.00 på Macken. Korv ligger i kylskåpet, och korvbröd i micron, serveras från ca kl 11. Stängning: Vid stängning av kiosken båda dagarna läggs alla varor ned i respektive låda, inga "försäljningskorgar" i lådorna, kylen fylls upp med läsk. Frukt på lördagen läggs i kylen eller i kastrullen, vissa mackor o bullar kan sparas till söndagen, annars reas de ut eller ges bort till laget. SÖNDAG: Frys inte om bröd eller korv! Alla ytor torkas av, inget kaffepulver på bänken! Golvet sopas och våttorkas. Städmaterial används från städförrådet, där ni tar vatten. SLÄNG alla tomkartonger, påsar etc. Container vid baksidan på matsalen- blandat, container vid vägen- kartong. PANT-tunnan ska stå i kiosken! Se bilder i mappen, på vad som ska vara i kiosken och var! Ev . dagskassa i kuvert till Bernt, växelkassa på 300kr, ska vara kvar i kassan Flaggor och roll-ups kan ni be matchvärdar ta in, (viks ihop och läggs i garderoben, mellan toaletterna- nyckel finns i klisterbollsförrådet).
F12 (födda 2013)
4 feb 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter