• Försäljning - Lagshoppen

    Hej alla handbollsföräldrar! Jag vill först säga ett stort TACK för att jag fick ha nästan alla barn hemma hos oss efter Hallbybollen. Det var en väldig glädje och mycket popcorn på golvet, men helt klart värt städandet efter! Tyvärr så är ju en sådan helg inte gratis. Jag och Madelene har därför diskuterat om vad vi skall göra för att få in pengar till laget och kommit fram till att vi gör en försäljning nu. (Vi tänkte längre fram också samla in pantburkar men det behöver lite mer organisation.) Vi har startat en försäljning på Lagshoppen som håller på fram till 22 mars. Alla kommer ha sitt eget konto där man säljer påskmixen dvs godis, chips, ljus, kaffe med mera. (Chips går ju ofta åt till helgen) Jag har satt ett mål på att man ska tjäna 675kr/säljare. För de som säljer mest kommer 3 st biopresentkort lottas ut. Det är superviktigt att ALLA bidrar och försöker sälja så mycket de kan… ?Har man inte släkt och vänner eller föräldrarna ett jobb där man kan sälja så organiserar vi gärna upp så barnen kan gå tillsammans två och två och sälja i Bankeryd, vilket kan bli en riktigt rolig och lärorik grej. (Såklart organiserar vi gärna upp det även om man säljer på annat håll också.) Registrera er/ert barn på länken nedan. För de som inte registrerar sig själva så kommer jag registrera er i helgen. ? https://lagshoppen.se/registrering/cm6qkjgrb006po88d1p4954vh Hör gärna av er vid frågor: hanna@borgedahlsentreprenad.se 076-168 57 10 P10 (födda 2015) 6 feb 2025 0kommentarer
  • Fotografering på torsdag (6:e) kl 20:00

    Hej, Efter träningen på torsdag kl 20:00 ska hela laget fotograferas, Bankeryd och Habo tillsammans. Det kommer att tas både personbild och lagbild. De som vill kan duscha och fixa sig efter träningen. Tröja delas ut på plats, men ta med shorts om ni har dem hemma. P15 (födda 2010) 4 feb 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter