Dags för kiosk och städ
Nu till helgen är det vår tur i kiosk och städ i Attarpshallen. Jag har fått uppdaterad information av ansvarig för detta, Angelica Swenlert. Vänligen läs igenom informationen så ni är uppdaterade på vad som gäller och vem som ska hämta/lämna nycklar osv. Den som sär sist på fredag resp lördag måste se till att nycklar kommer till den som ska öppna dagen efter. Angelica bor på Ravinvägen 5, Bankeryd Här kommer infon: "På fredag är det inga frallor eller bullar bokade- ladda med korv & kaffe. Nycklar hämtas hos mig senast torsdag kl 20, de ligger i min brevlåda. Var uppmärksam på 2 olika plastfickor, med olika nycklar. När ni återlämnar nycklarna ska de ligga i 2 olika plastfickor. Lämnas i min brevlåda söndagskväll. Kom ihåg att tända vid korridor, toaletter- via elcentral i städskrubben. Kiosk lördag: Frallor och bullar är beställda, och hämtas ca kl 11 på Macken. Ni har kiosk utanför B-hallen. Ta med bord och den blå vagnen, sätt upp utanför b-hallen. Vi har fullt utbud, förutom korv. Kaffe brygger ni i kiosken och slår på termos som vanlig, finns även termos till tevatten. Alla godissorter och kakor ska säljas. En särskild prisskylt står på golvet i kiosken. Lägg fram korv i kylen och korvbröd i micron till söndagen. Vatten och disk gör ni i städskrubben, innan damtoaletterna. Nyckel i klisterbollsförrådet. Flagga och roll-up ska ställas fram, finns i garderoben mellan toaletterna. Nyckel i klisterbollsförrådet. Kiosk söndag: Frallor och bullar är beställda, och hämtas ca 10.00 på Macken. Korv ligger i kylskåpet, och korvbröd i micron, serveras från ca kl 11. Stängning: Ni behöver tillsammans med ledarna stänga och låsa hallen. Vid stängning av kiosken båda dagarna läggs alla varor ned i respektive låda, inga "försäljningskorgar" i lådorna, kylen fylls upp med läsk. Frukt på lördagen läggs i kylen eller i kastrullen, vissa mackor o bullar kan sparas till söndagen, annars reas de ut eller ges bort till laget. SÖNDAG: Frys inte om bröd eller korv! Alla ytor torkas av, inget kaffepulver på bänken! Golvet sopas och våttorkas. Städmaterial används från städförrådet, där ni tar vatten. SLÄNG alla tomkartonger, påsar etc. Container vid baksidan på matsalen- blandat, container vid vägen- kartong. PANT-lådan ska stå i kiosken! Se bilder i mappen, på vad som ska vara i kiosken och var! Ev . dagskassa i kuvert till Bernt, växelkassa på 300kr, ska vara kvar i kassan Flaggor och roll-ups viks ihop och läggs i garderoben, mellan toaletterna- nyckel finns i klisterbollsförrådet. Nycklar i plastfickor lämnas i min brevlåda Lycka till! Angelica Swenlert
F12 (födda 2013)
17 feb 2025
0kommentarer
Vecka 8
Vi trampar vidare i serielunken och säsongsslutet närmar sig obehagligt snabbt. Men veckan ser ganska vardaglig ut. Tisdag: 19:30-21:30 / Attarpshallen Torsdag: 20:30-22:00 / Attarpshallen Fredag: GAMEDAY (Sen) 19:15 / IFK Bankeryd - Skara HK B (Samling 18:15) Söndag: GAMEDAY (Jun) 18:00 / IFK Bankeryd - Härryda HK (Samling 17:00) Väl mött!
Herrlag/Junior lag(födda 2009-uppåt)
17 feb 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter