• Inspring med Hallby

    Lördag 1 mars är det killarnas tur att vara med på inspringet med Hallbys herrar. Samling 14.15 i entrén till Idrottshuset. Vid inspringet ska vi använda vårt matchställ samt inneskor. För de som inte har matchkläder delas detta ut innan i veckan på träning. Efter inspringet stannar vi kvar och tittar på Matchen tillsammans. För att vi ska veta hur många biljetter vi behöver beställa är det bra om alla går in under sitt svar "kommer" och skriver in hur många familjebiljetter som önskas. Gör detta snarast! Vi ses! Ledarna F9 (födda 2016) 20 feb 2025 0kommentarer
  • Tidigare stängning söndag

    Hej! Fick idag information om att sista matchen på söndag ställs in. För vår del innebär det att kiosken stänger redan 15.30 istället, så det blir Esther K som tar hand om stängning. Så ni (Leas familj) som blivit tilldelade sena tiden på söndag kommer inte behöva ta den. F12 (födda 2013) 19 feb 2025 2kommentarer
  • Visa fler nyheter