• Info

    Hej! Vi vill först be om ursäkt för förvirringen förra veckan. Vi insåg för sent att det inte låg någon träning i kalendern och att många därför trodde det var inställt. Vi ber om ursäkt för detta. I morgon under uppvärmningen vill vi samla alla föräldrar för lite info. Vi ses i hörnet nere vid förrådet där mattorna finns när barnen kommit igång med leken. Ses i morgon. Mvh ledarna FP7 (födda 2018) 21 feb 2025 0kommentarer
  • Matcher pojkar

    Hej! Nu är det två veckor till killarnas matchspel. Den här gången blir det söndag 9 Mars i Anderstorp sporthall. Samling 9.40 i Anderstorp. Sista matchen är slut ca kl 12. Vi har 2 lag anmälda. Lagindelning och matchschema kommer senare Hälsningar ledarna P8 (födda 2017) 21 feb 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter