• Informationsmöte A-flickor säsong 2025/2026

    Tack för ert deltagande under torsdagens möte! Härligt att det var sådan bra uppslutning! Vi hoppas och tror att vi har något bra på gång, något som ska få många spelare i både 2009 och 2010 att fortsätta vilja spela handboll i vår fantastiska förening. Under dokument - säsong 2025/2026 ligger den p.p som Johan Thunberg visade och pratade kring. Hör av dig till honom eller någon av oss ledare om du har några funderingar. Hälsningar Moni, Jonas, Anki, Martin och Johan F15 (födda 2010) 23 feb 2025 0kommentarer
  • Matcher den 1-2/3

    Hej! Den 1/3 vet vi att det är Mello i stan. Vi ser att vi, troligtvis därför, har få spelare till matchen den dagen. Vi kommer därför kalla alla spelare till denna match och se om vi får ihop lag. Svara gärna snabbt ifall vi skulle behöva flytta matchen. Vi har även match mot Hallby den 2/3. De har ställt frågan om vi vill spela en extra match (alltså 3 matcher istället för 2) då deras två lag egentligen ska möta varandra. Vi kommer därför kalla alla tjejer även till den 2/3. Svara gärna på anmälan så fort som möjligt. Mvh ledarna F11 (födda 2014) 22 feb 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter