• Träff inför nästa säsong

    Hej! Säsongen börjar gå mot sitt slut och vi börjar planera för nästa. Torsdagen den 13/3 bjuder vi därför in er föräldrar till en träff. För att få ett lag och träningar att fungera behövs vuxna som engagerar sig. Som ledare finns många roller. Tex att planera och hålla i träningar, hjälpa till runt i kring med fram, bortplock, laget.se och att hjälpa barnen under träningar. Man behöver inte kunna något om handboll. I september kommer ni också få gå en endagars ledarutbildning. Så alla ni som är nyfikna på och intresserade av att bli ledare för era barn, anmäl er till träffen. Där får ni mer info och vi diskuterar upplägg till nästa säsong. Mvh styrelsen FP7 (födda 2018) 26 feb 2025 1kommentar
  • Vecka 9

    Efter en härlig seger i fredags tyckte nog många att det var en härlig helg. Visst kände man vårkänslor i luften. Denna vecka får seniorlaget vila och juniorlaget kämpa. Borta match mot Tibro på lördag. Här behöver vi bilar så tänk på det när kallellsen går ut att ni anmäler om ni har bil. Tisdag: 19:30-21:30 / Attarpshallen Torsdag: 20:30-22:00 / Attarpshallen Lördag: GAMEDAY (Jun) 16:00 / HP Tibro - IFK Bankeryd (Samling 13:45) Väl mött! Herrlag/Junior lag(födda 2009-uppåt) 24 feb 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter