• Föräldrarmatch lördag 29/3

    I och med att vi killar har hallen för oss själva nästa helg, så kör vi föräldrarmatch, stafett och utmaningar. Kom ombytta och taggade att göra det jobbigt för grabbarna. :) F9 (födda 2016) 23 mar 2025 0kommentarer
  • Säsongsavslut 24/25

    Vi närmar oss slutet på säsongen och här kommer information som är viktig framåt. Från och med nästa vecka går vi ner på två träningar i veckan. Tisdagar, vår vanliga tid och fredagar vår vanliga tid. Båda tiderna har vi helhall. Har vi några killar som prompt vill träna på torsdagar v13-15 så är det med p11/12, avisera till oss ledare om någon vill fortsätta. Vi tränar så fram till v.15 när vi avslutar inomhussäsongen med Aprilcupen nere i Anderstorp. Vi inväntar fortsatt lottningen - mer info kommer i supertext. Efter Aprilcupen så har vi ingen träning fram till maj. Från maj är det städ av beachplanerna tidigt och sen drar vi i gång där omgående på fredagar. Vi hoppas få till någon minibeachturnering under tidig sommar som uppladdning inför å-hus. All träning under sommarhalvåret kommer ha sommaridrott i åtanke. Vi har städ i Bankeryd 27e April- spara datumet – mer info kommer framåt. Vi ledare summerar säsongen och killarna har haft en väldigt fin utveckling som spelare, människor och lag. Vi har mycket att jobba på och ledargänget ser redan fram emot nästa säsong. På tal om nästa säsong sitter vi med serieplanering för kommande år. Vet ni med er att ert barn inte kommer fortsätta spela handboll så behöver vi veta det omgående. Kontakta någon av oss ledare. Tack för ännu en fin handbollshelg! P12 (födda 2013-2014) 22 mar 2025
  • Visa fler nyheter