• Förtydligande

    Hej! Fick påtalat att jag nu skrivit två olika samlingsrider för morgondagen. Tack för att ni uppmärksammade mig på det. Det räcker alltså att barnen kommer 10.50 i morgon. Men viktigt att ni är på plats då. Ni föräldrar som är med som ledare behöver vara där tidigare. Mvh Jessica FP7 (födda 2018) 28 mar 2025 0kommentarer
  • Lag och spelschema till den 29 mars

    Hej! Nu finns lagindelning och spelschema inför lördag under dokument här på laget.se. Vi samlas vid B-hallen kl 10.50. Barnen behöver ha på sig träningskläder och handbollsskor samt vattenflaska. Vill man duscha och byta om i hallen efter match så finns det möjlighet till det. De behöver också ha matsäck för att fylla på med energi emellan matcherna. Även om ni har en större lunch med er så ta gärna med några små mellanmål som går fort att äta, tex. en banan, macka eller liknande. Det kommer också att finnas en kiosk på plats med blandat utbud, både korv och bröd, dricka och även något sött. Vi ser fram emot en rolig dag tillsammans. Mvh ledarna FP7 (födda 2018) 28 mar 2025 4kommentarer
  • Visa fler nyheter