• Samma träningstider i april

    Vi behåller våra träningstider under hela april månad. Nu drar ordinarie fotbollssäsong igång och vi har en del killar i laget som spelar fotboll. Vi vill betona att det är frivilligt att komma på handbollen nu när vi har förlängt träningssäsongen i handbollen. Men såklart hoppas vi få träffa så många som möjligt i hallen under april😁 Kallelser kommer skickas ut inför varje träning precis som innan. Vi vill påminna om att svara på dessa så vi vet hur många som kommer. Det underlättar vår planering av träningarna! Vi planerar för en gemensam avslutning i slutet av april. Vi återkommer med information om det. Hälsning från ledarna! P10 (födda 2015) 29 mar 2025 0kommentarer
  • Tack för en rolig säsong!!!

    Wow! Wow! Wow! Idag spelade tjejerna sista matcherna för säsongen och som dom levererade, helt otroligt! Det var glädje, hejaramsor, grymma passningar, massa mål, laganda och riktigt bra handboll! Tack för allt denna säsongen! Håll utkik på laget inför nästa säsong. 💙Dom som klappar nu, klappar för Bankeryd! 💙 /Massa kramar och high five från ledarna P8 (födda 2017) 29 mar 2025 11kommentarer
  • Visa fler nyheter