• Äntligen bilder från fotograferingen och ett Tack!

    Vi hade förmånen för några veckor sedan att bli fotograferade, både som grupp och spelarbild. Ni kan nu komma åt bilderna via nedan länk. https://www.dropbox.com/scl/fo/c3k17thm0ivh4a2bnvar8/AEnuDU9gyFv4iQcBBazV0AE?rlkey=s86bwyxgugmfzotbfnaon7r6v&st=3xfm4m7u&dl=0 Jag vill även passa på att tacka alla våra härliga föräldrar som stöttar och hjälper till under säsongen, samt ge en extra stjärna till två familjer som gjort det möjligt för oss att hålla nere kostnaden under våra USM resor. Familjen Törnkvist (Casper) – tack för att ni varje gång har kunnat erbjuda oss bussar utan kostnad. Killarna har fått hänga tillsammans och det har blivit en smidig resa. Familjen Törnblad/Sandell (Love) – Inför Steg 4 har Jonas företag (Törnblads Konsulter i Småland AB) gått in och sponsrat, vilket har gett oss möjlighet att ta en extra uppladdningsnatt i Täby. Stort Tack! 😍 P15 (födda 2010) 30 mar 2025 0kommentarer
  • Tack för en fin avslutning!

    Vi vill tacka er, alla härliga barn och föräldrar, för en fin avslutning med handbollsskolan! Idag fick barnen spela många matcher och vi upplevde att de hade en jätterolig dag👏 Barnen fick en speltröja och ett diplom som bevis på väl genomförd handbollsskola💪 Ni som inte kunde vara med just idag kan hämta tröja och diplom i veckan som kommer. Janina och Jessica finns i hallen: - B-hallen tisdag 16.30-17.30 och 19-20 - A-hallen torsdag 16-18.30 Tack för fin säsong, hoppas vi ses i hallen till hösten! //Janina, Jessica, Samuel och Martin FP7 (födda 2018) 29 mar 2025 2kommentarer
  • Visa fler nyheter