• SĂ€songen 24/25 - Tack 🙏

    Tack för all hjĂ€lp med sekretariatet, matchvĂ€rd, kiosk och stĂ€d Tack för alla körningar och fixade med minibussar Tack för att ni Ă„ker Sverige runt för att heja pĂ„ i med- och motgĂ„ng Tack för engagemanget i vĂ„ra försĂ€ljningsuppdrag Tack för oss! // F14 F15 (födda 2010) 2 maj 2025 1kommentar
  • Avslutning imorgon!

    Vi pĂ„minner om att det Ă€r avslutning för inomhussĂ€songen imorgon! Vi hoppas att sĂ„ mĂ„nga som möjligt kan komma!! Den 12 maj kl 16.30-17.30 trĂ€nar vi pĂ„ beachen bakom Attarpshallen, samling pĂ„ lĂ€ktaren 10 minuter innan. Kallelser gĂ„r ut som vanligt innan. /Ledarna P10 (födda 2015) 28 apr 2025 10kommentarer
  • Visa fler nyheter