• Beachträning

    Nästa vecka (v 20) börjar vi uppladdningen inför Åhus 2025! Vi tränar följande tider på sand: Måndagar 17:00-18:30 Onsdagar 16:30-18:00 Ta alltid med fylld vattenflaska och löparskor. Kom ihåg längre fram när det (förhoppningsvis) är varmt att ta med två flaskor! Det går åt! Vi fortsätter även med klisterträning i A-hallen ett par veckor till: Fredagar 18:30-20:00 För övrigt gäller också att ta eget ansvar kring sin träning i sommar för att vara väl förberedd inför kommande inomhussäsong. -Löprundor -Backträning -Gymma IFK har erbjudande på träningskort på Nordic Wellness. Kontakta Johan Thunberg på kansliet för mer information. Vill du inte bekosta gymkort så finns utomhusgym både på Nyarp och Furuvik. Vi har ju en whats up grupp, så använd den för att sporra och peppa varandra till träning och kanske löpar- och gymsällskap! Är DU stark så är laget starkt! Vi ses på beachen 😎 F15 (födda 2010) 7 maj 2025 0kommentarer
  • Vecka 19

    Så sätter vi igång, äntligen! Försäsongen början denna vecka och slutar midsommarveckan. Beachsäsongen börjar nästa vecka efter städningen av planerna nu på lördag 10:00. Kom ner och hjälp till, ta med kratta, spade eller annat redsakap plus ett glatt humör. Tisdag: 18:30-20:XX / Attarpshallen Onsdag: 18:30-20:00 / Nyarpsstugan OBS platsen kan ändras, kolla Supertext Lördag: 10:00-12:00 Städning beachplanerna. Kom ner och hjälp till. Herrlag/Junior lag(födda 2009-uppåt) 5 maj 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter