• Snart dags för ny säsong 2025/26

    Hoppas ni alla ännu njuter av sommaren. Snart inleder vi en ny spännande handbollssäsong. Å det kommer bli massvis!!! 😄 Vi kommer bland annat : - öka träningsdosen ytterligare med 30 min uppvärmning/fys innan vi kommer in i hallen. - Lägger till 1 träning på onsdagar där vi tränar tillsammans med F2013 - Förutom anmäla 2 egna lag till seriespel bli det ytterligare 1 lag som vi kör tillsammans med F2013. - Cupspel Helton cup, Hallbybollen, Vårcup, Sommarspelen och ev Åhus. Kallelser till träningar skickas i vanlig ordning via laget. Mer information om säsongen kommer på föräldramötet (september) Så här ser tränings-schemat ut preliminärt V33+V34 - Tisdag 17-18 (beachplaner) - Fredag 17-18 (beachplaner) V35 - V39 - Tisdag 19:30-20:30 (B-hall) - Fredag 16-17 (B-hall) V40 och framåt: - Måndag 17:30 - 19:00 (Uppvärmning ute + B-hall ) - Onsdag 17:30 - 19:00 (Uppvärmning ute + B-hall och vi delar hall med F2013 - Fredag 16-17 (B-hall) /ledarna F11 (födda 2014) 4 aug 2025 0kommentarer
  • Extra träning 7/7

    Finns möjlighet att komma och träna i B-hallen idag 17:30-19:30 P12 (födda 2013-2014) 7 jul 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter