• Träning i höst!

    Hej! Här kommer lite information om handbollsträningen i höst! Tjejerna och killarna kommer att träna var för sig i höst. Tjejernas träningstider är: Tisdagar kl 16-17 och Lördagar kl 12-13 Första träningen startar tisdag v.40 (30 sept) Med tanke på träningstiderna, särskilt tisdagarna, så behöver vi fler som vill hjälpa till att träna tjejerna. Om du vill hjälpa till så kontakta Camilla på 0731-898239 eller camilla.hjerpe@me.com. Vi återkommer med information närmare träningsstart! //Ledarna F8 (födda 2017) 14 aug 2025 0kommentarer
  • Ht 2025

    Hej Snart är sommaren slut och det är dax att planera för en ny handbollssäsong! Vi (killarna) kommer att träna 2 ggr/veckan Tisdagar kl 16-17 och Lördagar kl 11-12 Första träningen startar tisdag v.40, (30 sept) Nytt för i år är även att killarna blir ett eget lag och tjejerna ett annat lag. Mer info kommer längre fram P8 (födda 2017) 12 aug 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter