• Blir det match?

    Hej blir det match i Huskvarna imorgon? Ser bara ut att vara 5 anmälda? P10 (födda 2015) 12 sep 2025 5kommentarer
  • Nu närmar det sig…

    Hej! Påminnelse! Här kommer lite information om handbollsträningen i höst! Tjejerna och killarna kommer att träna var för sig i höst. Tjejernas träningstider är: Tisdagar kl 16-17 och Lördagar kl 12-13 Första träningen startar tisdag v.40 (30 sept) Med tanke på träningstiderna, särskilt tisdagarna, så behöver vi fler som vill hjälpa till att träna tjejerna. Om du vill hjälpa till så kontakta Camilla på 0731-898239 eller camilla.hjerpe@me.com. Vi återkommer med information närmare träningsstart! //Ledarna F8 (födda 2017) 9 sep 2025 1kommentar
  • Visa fler nyheter