• Vecka 39

    Sista träningsmachen mot Hylte slutade med seger, hyfsad kontroll från början till slut. En skön vinst inför seriepremiären. Nu på fredag har seniorerna premiär i Attarpshallen mot Guldkroken. Mycket nytt i hallen inför säsongen, bland annat lotter och inträdesavgift. Alla under 18 och medlemmar går in gratis (medlemskort finns i laget.se appen). Resterande får sponsra/betala 50:-. Passa på och kom och se nya och gamla ansikten i laget. Matchen börjar 19:45, välkomna. Denna vecka har vi 2 träningar. Måndag: 19:15-20:30 / Attarpshallen Onsdag: 20:30-22:00 / Attarpshallen Fredag: GAMEDAY senior 19:45 IFK Bankeryd - HK Guldkroken Hjo / Attarpshallen A (Samling 18:45) Ses i hallen! Herrlag/Junior lag(födda 2009-uppåt) 22 sep 2025 0kommentarer
  • Säsongsstart

    Hej. Nu är det äntligen snart dags för uppstart av handbollen igen, som vi har längtat! Vi har en rolig säsong att se fram emot med många matcher och andra aktiviteter. Träningstiderna är tilldelade och vi har fått: - Onsdagar 16:00-17:00 i B-hallen. - Fredagar 17:00-18:00 i B-hallen. Första träningstillfället kommer att bli onsdag den 1/10. Kallelse kommer som vanligt att skickas ut i samband med detta. Vi ledare önskar att ni svarar på kallelsen till träningarna så fort som möjligt då de underlättar för oss i planeringen. Är ni osäkra på om ert barn kan komma så är det bättre att anmäla deltagande och sedan avanmäla om hen inte har möjlighet att komma. Vi har också full förståelse för att barnen har andra aktiviteter och därmed kanske inte har möjlighet att delta på båda träningstillfällena varje vecka. Vi återkommer inom kort med ett datum för föräldramöte och där är det bra om så många föräldrar som möjligt deltar. Ett sista kom ihåg inför träningarna. Se till att barnen har med sin vattenflaska, inneskor, har uppsatt hår samt tar ut/tejpar över eventuella örhängen. Med vänliga hälsningar, Ledarna F10 (födda 2015) 18 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter