• Anmälan till Helton cup

    Hej! Som vi informerade om på föräldramötet är det snart dags för nytt cupäventyr, hela föreningen åker till Helton cup i Karlstad 28-30 november. Nu finns en kallelse som vi vill att alla besvarar så snart som möjligt men senast 30/9. Mer info om cupen kommer men kontakta oss gärna om ni har några frågor eller funderingar. Hälsningar från ledarligan F11 (födda 2014) 23 sep 2025 0kommentarer
  • Vecka 39

    Sista träningsmachen mot Hylte slutade med seger, hyfsad kontroll från början till slut. En skön vinst inför seriepremiären. Nu på fredag har seniorerna premiär i Attarpshallen mot Guldkroken. Mycket nytt i hallen inför säsongen, bland annat lotter och inträdesavgift. Alla under 18 och medlemmar går in gratis (medlemskort finns i laget.se appen). Resterande får sponsra/betala 50:-. Passa på och kom och se nya och gamla ansikten i laget. Matchen börjar 19:45, välkomna. Denna vecka har vi 2 träningar. Måndag: 19:15-20:30 / Attarpshallen Onsdag: 20:30-22:00 / Attarpshallen Fredag: GAMEDAY senior 19:45 IFK Bankeryd - HK Guldkroken Hjo / Attarpshallen A (Samling 18:45) Ses i hallen! Herrlag/Junior lag(födda 2009-uppåt) 22 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter