• Säsongstart

    Hej! Nu är det snart dax för handbollssäsongen att starta! Vi kommer att ha första träningen på tisdag 30 september kl 16-17 i attarpshallen A. Samling i omklädningsrum 15.55 i långa korridoren. Ingång på sidan av huset, kod 2017. Jag (Pernilla) eller min dotter Nathalie kommer stå i korridoren och visa er till rätt omklädningsrum. Sen kommer vi att träna 2ggr/veckan: Tisdagar 16-17 i A-hallen och Lördagar 11-12 i B-hallen (vi var i B-hallen förra säsongen) Under hösten kommer vi spela 2 minihandbollscuper söndag 9 november och söndag 7 december. Återkommer om exakta tider och plats. På träningarna på tisdagar kommer jag att starta upp träningen själv tills övriga tränare är på plats. För att få en så effektiv träning som möjligt för killarna kanske jag behöver lite assistans från nån förälder att t.ex ställa upp koner eller samla in bollar men isåfall säger jag till! Nytt för i år är att killarna har blivit ett eget lag! Vi har även två nya tränare cisella (zions mamma) och Tobias (Lukas pappa). Kvar är även Kristoffer (Elliots pappa) och jag Pernilla (Ludvigs mamma). Min dotter Nathalie kommer också att hjälpa till! Nu ser vi fram emot en rolig höst😊 Hälsningar tränarna P8 (födda 2017) 25 sep 2025 0kommentarer
  • Föräldramöte!

    Oklart om alla fick kallelse till föräldramötet 30/9 kl 19.00 i Attarpsgården, så jag lägger en liten blänkare här också! P13 (födda 2012) 24 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter