• Två påminnelser:

    Vi går nu in i v 40 och det innebär att försäsongsträningen är över. Vi tränar nu följande tider: Tisdagar 20.00-21.30 (egentligen 20.30-22.00) i B-hallen Onsdagar 19.30-20.30 (delar hallen med P15) Torsdagar 16.00-17.30 (delar hallen med P11-12) Träningsflit är det som ger speltid på matcherna framöver. Krockar träningen med annan aktivitet (scouter t.ex) kan man kolla med P11-12 på en annan dag, alternativt träna själv (löpning, fys, bollövningar). Mer om detta på det andra jag ville påminna er om; Föräldramötet som vi kör på tisdag 19.00 i Attarpsgården! Tack för ordet, ses på tisdag! P13 (födda 2012) 28 sep 2025 0kommentarer
  • Justerad träningstid på torsdagar

    På torsdagar startar träningen klockan 16.30 inte 16.00 som vi tidigare lagt in i kalendern. Orsaken är att vi ledare inte hinner ifrån våra arbeten till klockan 16.00 Samling blir klockan 16.20 i omklädningsrummet. P10 (födda 2015) 28 sep 2025 3kommentarer
  • Visa fler nyheter