• Köp strumpor = pengar till lagkassa

    Hej! P/F 2018 har en frivillig försäljning av strumpor för att börja tjäna ihop pengar till en lagkassa. Det är av märket Bambusa som är miljövänligt, slitstarkt och håller fötterna torra. En påse kostar 1100 kr och innehåller: 7-pack svarta ankelstrumpor (storl. 36-44), 7-pack vita ankelstrumpor, 5-pack*2 klassiska svarta bambustrumpor (storl. 38-45), 3-pack vita ”tennisstrumpor”. De är i Unisex-modell och One-Size. Vi kommer att sälja i samband med lördagsträningarna. Swicha till Karin Melin 0735548269. Hälsningar Ledarna FP7 (födda 2018) 7 okt 2025 0kommentarer
  • Försäljning av Bambusa

    Hej! Mellan 1-15 oktober är det försäljning av Bambusa-strumpor som gäller. Varje spelare har fått en påse med 5 paket med olika strumpor. Varje paket kostar 220 kr. Det är upp till var och en och avgöra om man själv köper strumporna eller om man vill sälja dem till släkt och vänner. Varje spelares påse är värd 1100 kr och denna summa ska jag betala in åt vårt lag efter säljperiodens slut. Vore därför tacksam om alla swishar sina 1100 kr till mig senast kvällen den 15 oktober: 0706-603798 Nu när jag ändå har er på tråden vill jag informera om att helgen vecka 42 är det vårt lags tur att bemanna kiosk och städ i Attarpshallen. Schema för detta kommer inom kort. F12 (födda 2013) 7 okt 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter