• Kiosk och städ vecka 42

    Hej! Nästa helg är det vårt lag som har ansvar för kiosk och städ i Attarpshallen. Ny rutin för hämtning av nyckel är numera att den hämtas på Syrenvägen 13, Bankeryd. Nyckeln finns i ett nyckelskåp på sidan av garaget. Koden är 1988. Nyckel kan hämtas av den som öppnar kiosken på helgen redan på måndag samma vecka om så önskas. Schema för helgen: A-hallen Lördag 18 oktober 12-13.30 Edith 13.30-15.00 Molly 15.00-16.30 Ellen 16.30-18.00 Hertha 18.00-19.30 Filippa 19.30-21.00 Lilly S (nyckel lämnas över till Leia) A-hallen Söndag 19 oktober 9.30-11.30 Leia 11.30-13.30 Nora 13.30-15.30 Lily A 15.30-17.30 Sigrid 17.30-19.30 Esther K Städ görs i samband med kioskstängning av Esther K, Hertha och Filippa. Någon av er återlämnar också nyckeln till Syrenvägen. Behöver ni byta tider så sköter ni det med varandra. F12 (födda 2013) 11 okt 2025 8kommentarer
  • Bambusastrumpor!

    Hej alla föräldrar! Hoppas alla är igång med strumpförsäljningen. Senast den 15/10 behöver ni swisha mig på 0709143801, 1100 kr så sköter jag inbetalningen till föreningen! :) P13 (födda 2012) 9 okt 2025 1kommentar
  • Visa fler nyheter