Streetdance
Kom precis hem ifrån sporthallen, var inne en sväng i pausen HV-Färjestad. I sporthallen var det inte vanlig handbollsträning, utan en av Patrik Rudholmers (en av ledarna) kompis, som är streetdancare och har jag förstått rätt har vunnit några mästerskap. han var där och körde ett "Fys" Dancepass med tjejerna. Bra initiativ Patrik. Hoppas det kommer bilder och repotage Bernt
IFK Bankeryd
1 apr 2009
0kommentarer
Handbollens dag
Handbollens dag 4 april Kl,09,00-10,00 Pojkar 01-02 Kl,10,00-10,45 Flickor 98 - Föräldrar Kl,11,00-12,00 Flickor 97 - Pojkar 97 Kl,12,00-13,00 Flickor 01-02
IFK Bankeryd
16 mar 2009
0kommentarer
Visa fler nyheter