• Snyggt jobbat!

    Det är kul att organisera gemensamt arbete när fler sluter upp än man räknat med. 50 personer packade reklam idag på Elmia. Tack vare att vi dessutom var flitiga och flinka, så gick jobbet riktigt snabbt. Nu är det fulladdat inför mässan onsdag till lördag. Skönt. Tack allihop! IFK Bankeryd 22 aug 2010 0kommentarer
  • Teorirummet och Domarrummet snart klart...

    Flera hängivna IFK:are har vid några tillfällen målat m m våra nya domarrum och teorirum. Nu kvarstår endast möbleringen vilken kommer på plats under vecka 34. Dessutom har inventering gjorts av samtliga matchdräkter, bollar, utrustning m m. Allt för att vi ska vara så förberedda som möjligt när säsongen drar igång... IFK Bankeryd 22 aug 2010 0kommentarer
  • Visa fler nyheter