• Dagbok lördag 2 juli

    I dag mitt i sommaren har vi haft en heldag med handboll.Det började med Ackes första träning med herrlaget, det ser bra ut, Micke Sandström välkommen tillbaka likaså Alex Savic, Därefter blev det matcher i Attarpshallen mellan IFK Skövde och Haukar- Senare på eftermiddagen,när Islänningarna badat blev det korvgrillning, senare på kvällen blev det beachandbollsturnering Bankeryds ungdomarna ca 20 samt Islänningarna lottades in i ett antal lag och spelade en turnering. Nu umgås de Isländska killarna med Bankeryds tjejerna. I mon blir det maycher i Hallen 16.15 IFK 06- Haukar, 16,15 IFK Blandlag tjejer- killar-Haukar, 18,15 IK Cyrus-Haukar Kom gärna och titta Island vi kommer och hälsar på er om nåt år IFK Bankeryd 2 jul 2011 0kommentarer
  • Upptaktsträning herrlag

    Inomhusträning för herrseniorer Lördagen den 2:a juli klockan 10:00 till 12:00 kör vi en träning i Attarpshallen. Denna träning blir en upptakt på säsongen 2011/12 och alla som är sugna på att spela för IFK i trean till hösten är välkomna. Spread the word! Hälsningar Coach Acke IFK Bankeryd 23 jun 2011 0kommentarer
  • Visa fler nyheter